sexta-feira, 31 de julho de 2009


"Um dia uma cigana leu a minha mão
falou que o destino do meu coração
daria muitas voltas, mas ia encontrar você
eu confesso que na hora duvidei
lembrei-me quantas vezes eu acreditei
mais não dava certo não era pra acontecer

Foi só você chegar pra me convencer
estava escrito nas estrelas que eu ia te conhecer
Foi só você me olhar que eu me apaixonei
Valeu a pena esperar esse grande amor que eu sempre
sonhei

Vou te amar, pra sempre vou te amar
quero seu carinho e a sua boca pra beijar
Vou te amar, pra sempre vou te amar
tudo que eu preciso só você pode me dar..."

LOVE IUUUUUUUUUUU !!!

Feliz, feliz, feliz...vou te ver hojee !!


4 comentários:

Anônimo disse...

Hello! I just want to give a huge thumbs up for
the great information you’ve right here on this post.
I will be coming again to your weblog for extra soon.

my web-site :: seoul maps and guides

Anônimo disse...

Hi there! I just would like to give a huge thumbs up for the good info you’ve right here
on this post. I will be coming again to your
weblog for more soon.

Here is my page ... queen seon deok tagalog version episode 80

Anônimo disse...

Howdy! I simply would like to give a huge thumbs up
for the nice info you have right here on this post. I shall be coming
back to your weblog for more soon.

my site ... am3 sempron 140 unlocked

Anônimo disse...

Hi there! I simply wish to give an enormous thumbs up
for the good information you might have here on this post.
I can be coming back to your blog for more soon.

Here is my blog; queen seon deok drama download